مارال ستاره قم-کاشان

جایگاه سوخت بنزین
جایگاه سوخت گازوئیل
رستوران ایرانی
فست فود
کافی شاپ
هایپر مارکت
اتاق سرویس

مجتمع خدمات رفاهی گردشگری مارال ستاره به عنوان بزرگترین مجتمع بین راهی کشور در اتوبان قم – کاشان قرار دارد.

سفر جاده‌ای اصولا با لذت و هیجان همراه است چه با خودرو شخصی به جاده بزنیم چه با اتوبوس‌های بین شهری، در هر دو روش لذت تماشای مناظر جاده را پیدا می‌کنیم. چه کویری باشد و چه سرسبز. در سراسر دنیا بیشترین حجم سفرها را سفر‌های جاده‌ای تشکیل می‌دهند. این نوع سفر ایجاب می‌کند که در حاشیه‌های جاده مکان‌هایی برای استراحت مسافران گنجانده شود. به این نوع مکان‌ها اصولا مجتمع‌های رفاهی بین راهی می‌گویند. این مجتمع‌ها در انواع مختلفی دسته بندی می‌شود برخی دارای امکانات رفاهی بالایی می‌باشند و برخی دیگر دارای امکاناتی می‌باشند که فقط بتوان استراحتی در آنها کرد.

در 30 کیلومتری اتوبان قم – کاشان یکی از بهترین مجتمع‌های رفاهی بین راهی استان قم به نام مارال ستاره قرار دارد. این مجتمع رفاهی در حقیقت یکی از بزرگترین واحد‌های خدمات رسانی و به عنوان اولین مجتمع زنجیره‌ای خدماتی – رفاهی ایران شناخته می‌شود که مشغول ارائه خدمات به مسافران جاده‌ها می‌باشد. مارال ستاره جزو برندهای مجتمع‌های بین راهی کشور می‌باشد. این مجتمع‌ها اصولا در پرترددترین مسیرهای کشور تاسیس شده‌اند. یکی از این مسیرها اتوبان قم- کاشان است که دارای ترددی بالا می‌باشد. مجتمع رفاهی مارال ستاره با مساحت 000/100 متر مربع در سال 1384 احداث شده است و دارای امکاناتی پیشرفته می‌باشد که مطمئنا با استراحت در این مکان خستگی راه از تنتان زدوده خواهد شد. این مجتمع دارای مکان‌های مختلفی از جمله چندین سالن مختلف، نمازخانه و بسیاری دیگر است. در ادامه به توضیحات کاملی در مورد هر کدام از قسمت‌های این مجتمع می‌پردازیم.

امکانات مجتمع رفاهی مارال ستاره قم – کاشان:

پارکینگ، سرویس بهداشتی، انواع فروشگاه صنایع دستی، پمپ بنزین و گازوئیل، محوطه بازی کودکان، خودپرداز، سوپرمارکت، نمازخانه، اورژانس، پمپ گازوئیل، تعمیرگاه، کارواش، سرویس بهداشتی ویژه معلولان، صندلی ماساژ.

انواع غذاخوری رستوران ایرانی، فست فود، کافه، سفره خانه سنتی، بوفه صبحانه، رستوران بین المللی، چای خانه.

 

 

جایگاه عرضه سوخت: این جایگاه دارای 2 سکو گازوئیل (8 نازل) و 4 سکو بنزین (16 نازل) می‌باشد. دارای سیستم جمع آوردی بخارات (کهاب) و همچنین توزیع اد بلو (مایع اگزوز دیزل) در کنار سکوی گازوئیل عرضه می‌گردد.

 

راه‌های دسترسی به مجتمع رفاهی مارال ستاره:
اگر از کاشان به سمت قم در حرکت باشید باید دوربرگردانی که در نزدیکی این منطقه قرار داده شده است به آن سمت بروید تا بتوانید در این مکان به استراحت بپردازید. ولی اگر از قم به سمت کاشان در حرکت باشید به راحتی می‌توانید خود را به آن رساند و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

سالن پروین اعتصامی

 

این سالن با مساحت زیربنای 2500 و پارکینگ 3000 متر مربع برای مسافرانی که با وسایل حمل و نقل عمومی در سفر هستند تعبیه شده است. در این مکان فعالیت‌ها به صورتی برنامه ریزی شده است که خدمات با سرعت هرچه تمام‌تر انجام شود تا مسافران که زمان زیادی در این مکان نمی‌گذرانند بتوانند نهایت استفاده را از آن داشته باشند. از جمله امکاناتی که در این مکان ارائه می‌شود شامل کافی‌شاپ Wi-Fi free، رستوران ایرانی، فست فود و فروشگاه می‌شود. هر کدام از این مکان‌ها امکانات خود را در کمترین زمان ممکن برای مسافران عرضه می‌کنند. این موضوع را می‌توان از جذابیت‌های مجتمع رفاهی مارال ستاره دانست.

سالن سهراب سپهری

این سالن در قسمت پشتی این مجتمع قرار گرفته است و دارای ساختمانی با زیربنای 3000 متر مربع و پارکینگی به مساحت 3000 متر مربع است. هدف از تاسیس این سالن خدمات رسانی به مسافرینی است که با وسیله شخصی به این مجتمع وارد می‌شوند است. از امکاناتی که در آن گنجانده شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران ایرانی: در هر تایمی از روز که به این رستوران برسید می‌توانید از منوی مرتبط به همان وعده غذایی استفاده کنید. این رستوران دارای منوی صبحانه نیز می‌باشد که نان صبحانه نیز در همین محل طبخ و به مسافران عرضه می‌شود.
  • فست فود: اگر از طرفداران غذای فرنگی باشید نیز می‌توانید از این بخش استفاده کنید و غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید.
  • کافی شاپ: در بعضی مواقع زمانی به این مرکز می‌رسید که زمان غذا خوردن نیست بنابراین می‌توانید از کافی‌شاپی که در این مکان تعبیه شده است استفاده کنید. منوی آن دارای طیف وسیعی از خوراکی‌های خوشمزه است.
  • فروشگاه: از این مکان برای خرید انواع مختلفی از خوراکی‌ها و تنقلات و سوغاتی استفاده کنید. ضمناً در فروشگاه سوهان مارال ستاره شما می‌توانید سوهانی را با کیفیت مطلوب که در همان جا پخت می‌شود تهیه نمایید.
سالن شیخ بهایی

 

این سالن با نام سالن سنتی نیز شناخته می‌شود و دارای 1500 متر مربع زیربنا، 3000 متر مربع پارکینگ و 2500 متر فضا برای بازی کودکان می‌باشد. این مکان برای افرادی تعبیه شده است که احتیاج به استراحت بیشتری دارند و فضای سنتی را دوست دارند و در عین حال می‌خواهند بهترین استفاده را از این زمان ببرند. بیشتر مسافرین علاقمند و افراد محلی برای تفریح و گذراندن زمان نیز این مکان را انتخاب می‌کنند. معماری آن الهام گرفته از معماری عصر صفویه است که با معماری کویری اسلامی ترکیب شده است. به طور کلی می‌توان گفت در هر قسمت از این بنا می‌توانید ردپایی از معماری سنتی را بیابید. دکوراسیون داخلی آن ترکیبی از مبلمان چوبی با روکش‌های جاجیم و گلیم و لوسترهای مسی و حوض‌های سنتی است. از امکانات این مکان می‌توان موارد زیر را بیان کرد:

  • رستوران سنتی: این رستوران انواع مختلفی از غذاهای سنتی ایرانی مانند دیزی، کله پاچه و .. ارائه می‌دهد. اگر از شیفتگان این غذاها هستید می‌توانید لحظات خوشی را در این مکان داشته باشید.
  • چایخانه سنتی: در صورتیکه تمایل به خوردن چای در مکانی راحت و آسوده هستید می‌توانید از این مکان استفاده کنید و خاطره‌ای خوش در کنار خانواده داشته باشید.
  • نمازخانه و سرویس بهداشتی: برای آسایش هر چه بیشتر شما نمازخانه و سرویس بهداشتی به صورت مجزا در این مکان ایجاد شده است.
  • WIFI: برخی از افراد هستند که در تمامی لحظات احتیاج به استفاده از اینترنت پر سرعت دارند و به نوعی به اینترنت معتاد هستند. برای این افراد نیز چاره‌ای در نظر گرفته شده است و آن اینترنت رایگان است.
  • آلاچیق: اگر می‌خواهید از فضای باز لذت ببرید و لحظاتی را در آنجا بگذرانید می‌توانید از آلاچیق‌های موجود در محوطه برای این کار استفاده کنید.
افتخارات و گواهینامه ها

مارال ستاره دارای مجموعه ای از افتخارات و گواهینامه های بین الملی می باشد.

  • مجتمع خدماتی رفاهی نمونه کشور در سال 1400 بر اساس نظر کارشناسان سایت گردشگری.
  • دریافت کننده اولین گواهینامه استاندارد کیفیت گردشگری.
  • دارای گواهینامه‌های ایزو 2012، 2014،2015.
  • دارای گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان.
  • بهترین مجموعه بین راهی کشور در سال‌های متمادی از سوی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی.
  • دریافت گواهی جایزه ملی مسئولیت اجتماعی از سوی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی.
  • لوح افتخار جشنواره برند در صنعت گردشگری.
  • کارآفرین برتر استان قم.
  • منتخب بخش بین راهی کشور از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای.
  • انتخاب برند مارال ستاره به عنوان یکی از شرکت‌های صاحب نشان در حوزه زنجیره توزیع فرآورده‌های نفتی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی.

کیلومتر 30 آزاد راه قم – کاشان 

 09127593283,  33550012(025)

استفاده از مسیریاب