مهندس ابوالفضل جوکار قهرودی موسس و بنیانگذار مجتمع های زنجیره ای مارال ستاره

از سال1388 با مطالعه در حوزه گردشگری تصمیم گرفتم که در این حوزه به ساخت مجتمع های خدماتی – رفاهی اقدام کنم چرا که همواره ضعف خدمات بین راهی در کشور مشهود بود ؛ از سرویس بهداشتی گرفته تا کیفیت خدمات و مواد غذایی ارائه شده . در گام اول تصمیم گرفتم مجتمع های بین راهی که می سازم دارای استاندارد های روز دنیا باشند و با تحقیق در مجموعه های زنجیره ای بین راهی در کشور های اروپایی و کپی برداری و بومی سازی آنها اولین مجتمع خدماتی -رفاهی را در استان قم کیلومتر 30 اتوبان قم – کاشان با نام مارال ستاره بهره برداری کردم؛ و بعد از آن طی این چند سال چندین مجتمع دیگر تاسیس و بهره برداری کرده ام.

از ویژگی مجتمع های مارال ستاره زنجیره ای بودن آن است. خدمات ما در تمام مجموعه های مارال ستاره با کیفیت یکسان و مناسب ارائه می شوند. به این معنی که همان خدماتی که در مجتمع مارال ستاره استان قم ارائه می شود عینا در مجتمع مارال ستاره شهرضا یا سمنان ارائه می شود با همان کیفیت . این برای مسافران جاده ای یک آسودگی خاطر و اطمینان را به همراه دارد.

ضمنا این مجموعه ها اولین مراکزی هستند که توانسته اند در این حوزه گواهینامه استاندارد کیفیت از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  و همچنین استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت(9001)، مدیریت زیست محیطی(14001)، استاندارد مدیریت پایش واندازه گیری رضایت مشتریان(10004)، استاندارد سنجش های ایمنی و بهداشت کاری(18001)، سیستم مدیریت بهداشت ایمنی بهره برداری کردم؛ را کسب نماید.

اشتغال زایی مارال ستاره در سراسر کشور به طور مستقیم تا سال 96 بالغ بر 520 نفر می باشد. تمامی مجتمع ها شامل خدمات یکسانی نظیر:  جایگاه سوخت اعم از بنزین و گازوئیل، نمازخانه ، پارکینگ های وسیع، سرویس های بهداشتی تمیز ، انواع رستوران شامل کلاسیک، سنتی و فست فود ، انواع فروشگاه از کافی شاپ گرفته تا صنایع دستی ، فروشگاه عطر و لوازم آرایشی ، فروشگاه  اسباب بازی ، کتاب فروشی، کیف و کفش ، سوپر مارکت و….  می باشند.

مهندس ابلفضل جوکار قهرودی موسس و بنیانگذار مجتمع های زنجیره ای مارال ستاره

مهندس داود کریمی قهرودی مدیرعامل مجتمع های زنجیره ای مارال ستاره

مجتمع های زنجیره ای مارال ستاره با یاری ایزد منان و با تکیه بر حمایت های بی نظیر جناب آقای مهندس جوکار و سوابق و تجربیات مدیران خود در صنعت گردشگری و با بسیاری از پرسنل کارآزموده از سال 1388 تا کنون در دو حوزه ساخت و بهره برداری مشغول به  فعالیت بوده است. این مجموعه برنامه و اهداف خود را،  ارائه خدمات جامع و تخصصی یکسان در حوزه مجتمع های خدماتی-رفاهی  کشور قرار داده است. تا با فراهم نمودن محیطی امن، سالم، شاد و با ارائه خدمات یکسان سفری بیاد ماندنی برای مسافران و میهمانان در خاطره ها باقی بگذارد. مدیران و پرسنل این مجموعه همواره با جدیت و دلسوزی به دنبال ارئه بهترین خدمات با سهل ترین شرایط و مناسب ترین نرخ ها برای مسافران تلاش می کنند. در طول این مدت رضایتمندی مشتریان و میهمانان عزیز داخلی و خارجی که ما را در هدفمان مصمم تر نموده است.

اهداف شرکت:

  • تمرکز و فراهم آوردن بسترهای مناسب جهت توسعه زیر ساخت های گردشگری داخلی
  • فراهم آوردن شرایط آسایش بیشتردر سفر با هدف توسعه سفرهای ارزان
  • فراهم آوردن امکانات مناسب جهت بهرمندی رانندگان و مسافران به خدمات موردنیاز با هدف افزایش ضریب ایمنی جاده ها، کاهش اتلاف وقت و کاهش تصادفات جاده ای
  • جلوگیری از پراکندگی خدمت رسانی جاده ای و سردگمی مسافران در انتخاب محل اقامت در آستانه  خستگی
  • ارائه خدمات یکنواخت و برندینگ در کل محور های مواصلاتی کشور با هدف تسریع در انتخاب بهره مندی از خدمات

قطعا ما در مجتمع های بین راهی میتوانیم با فراهم آوردن امکانات و ارائه خدمات شایسته علاوه بر کمک به صنعت گردشگری سهم و نقش به سزایی در کاهش تصادفات جاده ای داشته باشیم.

مهندس داود کریمی قهرودی مدیرعامل مجتمع های زنجیره ای مارال ستاره

گالری افتخارات و گواهینامه های مارال ستاره

تماس با ما

فقط بسته و رفتن! اجازه دهید ترک برنامه سفر خود را به کارشناسان سفر!